De stappen die je moet doorlopen om zelfstandig te worden, kunnen best overweldigend zijn. Het professioneel aanbod van Hello bank! helpt je op weg.
Droom je ervan om zelfstandig te worden of een eigen business te starten? Maar zie je geen beginnen aan alle wettelijke verplichtingen en administratieve formaliteiten, zoals de btw-aangifte, het bijhouden van je boekhouding of het betalen van sociale bijdragen? Kortom, je zoekt iemand om je de weg te wijzen, maar je wil graag zelf de touwtjes in handen houden?
Hello bank! is er om je te begeleiden bij elke stap van je ondernemersavontuur, met oplossingen op maat. Dankzij het professioneel aanbod van Hello bank!, speciaal ontwikkeld voor de zelfstandige zelfstandige, vind je alles wat je nodig hebt om makkelijk op te starten en je business te beheren op één centrale plek.
Het pad van een ondernemer ligt bezaaid met vragen en beslissingen. Hoe begin je eraan? Welke rechtsvormen bestaan er in België om zelfstandig te worden? Wat zijn de voordelen en nadelen van zelfstandige te worden? Met Hello bank! hoef je niet meer alles zelf uit te zoeken. Ons online platform opent de deuren naar een schat aan informatie, met thema-artikels en praktische tips, zodat je met kennis van zaken je business start of beheert, en de juiste beslissingen neemt.
Wil je starten als zelfstandige of freelancer? Een complete gids legt je alles uit, stap voor stap. Klaar om de sprong te wagen? Dankzij onze digitale all-in-one oplossing krijg je een gratis zakelijke rekening* voor zelfstandigen, maar ook een debetkaart, online banking diensten en zelfs een ondernemings- en btw-nummer.
De automatische uitwisseling van informatie tussen Hello bank! en Xerius Ondernemingsloket** zorgt voor een vlotte inschrijving bij de Kruispuntbank van Ondernemingen. Het resultaat: je zakelijke bankrekening wordt sneller geactiveerd en je hebt minder administratieve rompslomp. Zo kan jij je concentreren op datgene wat echt telt: je business.
Een zakelijke rekening is onmisbaar voor elke zelfstandige. Je scheidt niet alleen je persoonlijke en professionele financiën, zodat je boekhoudkundig in orde bent, je krijgt ook toegang tot oplossingen op maat van wat jij nodig hebt. Bij Hello bank! krijg je hem gratis*, met alle praktische functionaliteiten aangepast aan jouw activiteit.
Ontdek onze praktische gids om je inkomsten te optimaliseren, de juiste boekhoudkundige keuzes te maken of je business een boost te geven.
Win tijd met onze selectie praktische tools voor zelfstandigen. Kies de oplossingen en deals die jij nodig hebt: betaalterminal, boekhouding, facturatie, tankkaart, juridische bijstand, exclusieve kortingen bij partners … Bovendien regel je alles zelf vanop afstand. Kwestie van het jezelf gemakkelijk te maken!
Zelfs al ben je gewoon om alles zelf te regelen, onze experts van het Hello Team staan voor je klaar op 02 433 41 41 voor al je vragen, of je nu technische ondersteuning nodig hebt of je gewoon op zoek bent naar meer info over onze producten en diensten.
En aangezien we weten dat voor wie zelfstandige wil worden de weken en dagen nooit dezelfde zijn, is je Hello Team even flexibel als jijzelf. Het team staat voor je klaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
En, waar wacht je op? Laat de administratieve rompslomp of je twijfels je droom niet langer in de weg staan. Met een compleet aanbod voor zelfstandigen zorgt Hello bank! ervoor dat je je ten volle kan concentreren op jouw business, en de groei ervan. En dat in alle vrijheid en met de zekerheid dat je altijd kan rekenen op de juiste ondersteuning en tools om met succes je doel te bereiken.
Ontdek ons professioneel aanbod